POP-UP EVENT KIT

POP-UP EVENT KIT

 

6 iulie, 2016

Adresat operatorilor culturali independenți, organizatorilor de evenimente și instituțiilor culturale care urmăresc să acceseze un public cât mai larg și mai divers, Pop-up Event Kit urmează să devină o resursă mobilă cu ajutorul căreia se poate extinde harta evenimentelor culturale ale Bucureștiului.

 

De la bănci, gradene, scenă, panou de proiecție, sisteme de expunere și module demontabile, Pop-up Event Kit este conceput ca un sistem mobil, modular și flexibil, care asigură facil cadrul pentru desfășurarea evenimentelor culturale în spații neconvenționale. Într-un oraș în care majoritatea acțiunilor culturale se desfășoară în perimetrul central, unde se înregistrează o degradare a sentimentului de apartenență și empatie și în care majoritatea locuitorilor sunt deconectați social și consumă cultura în special de acasă, proiectul Pop-up Event Kit pune la dispoziție resursele necesare pentru activarea socio-culturală a cartierelor sau a locurilor din București unde nu există spații optime pentru activități culturale.

 

Fie că este vorba despre terenuri virane, la curțile blocurilor, școli, parcări sau instituții pentru persoane defavorizate, proiectul celor de la RIZI facilitează realizarea evenimentelor itinerante în spații cu potențial de a fi utilizate în serviciul comunității. Misiunea proiectului este să sporească astfel interesul oamenilor din cartiere pentru accesarea evenimentelor culturale și să încurajeze inițierea și implicarea acestora în inițiative comunitare.

 

Category


Proiecte finaliste accelerator